As-50 Twitter

Ondernemers

van Creij Administratie
Bedrijfsnaam Adres E-mail
van Creij Administratie Pastoor Kampstraat 15 info@vancreijadministratie.nl
Contactpersoon Postcode Website
Archie van Creij 5465RR www.vancreijadministratie.nl
  Plaats Telefoonnummer
  Veghel 06-12534793
    Fax
Niet ingevuld

Omschrijving
Uw administratie voor een vast laag bedrag per maand?

Als ondernemer wilt u zich bezighouden met uw kernactiviteiten, en het liefst niet teveel met de zaken eromheen. Het verzorgen van de boekhouding kost tijd en inzicht en wordt vaak als een noodzakelijk kwaad ervaren. Maar u weet natuurlijk ook dat een deugdelijke administratie noodzakelijk is om uw bedrijf in goede conditie te houden.

Wij nemen u alle zorgen over uw cijfers uit handen voor een vooraf vastgesteld vast bedrag per maand.
Daarbij zijn wij zelf ook ondernemers, dus dat praat voor u wel zo gemakkelijk.Wij zorgen voor een persoonlijk contact en zorgen voor een helder inzicht in uw bedrijf.
Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen, stuur ons een mail of bel ons!

Diensten
» Verwerken van de administratie
» Samenstellen jaarcijfers
» Tussentijdse cijfers
» Verzorgen van fiscale aangiften
» Salarisadministratie


Wij richten ons met name op het midden- en kleinbedrijf, een markt met een behoorlijk potentieel. Ons kantoor is van alle markten thuis. Zo worden er complete administraties verzorgd en worden ondernemingen begeleid die zelf de administratie voeren. Het opstellen van de jaarrekeningen, het maken van begrotingen en het doen van alle mogelijke fiscale aangiften zijn belangrijke activiteiten. Het geven van adviezen betreffende fiscale vraagstukken of met betrekking tot investeringen, financiële aspecten behoort eveneens tot het dienstpakket van ons kantoor.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht voor de klanten is het belangrijkst. Bij grotere kantoren voelen klanten zich vaak een nummer. Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten persoonlijke aandacht krijgen. Omdat de lijnen kort zijn, één telefoontje is voldoende, kunnen wij adequaat op alle vragen reageren en de mensen gelijk te woord staan. En mochten we niet het antwoord paraat hebben dan zoeken we de kwestie haarfijn uit en bellen zo snel mogelijk terug."

Vaste prijsafspraken
Onze werkwijze kenmerkt zich door duidelijkheid en transparante prijsstellingen. Bij hoeveel accountants- en administratiekantoren krijgt u wel niet te horen dat zij werken met uurtarief "x". Wanneer u doorvraagt krijgt u ook nog wel een indicatie van het aantal uren dat zij denken te gaan besteden aan uw aangifte, administratie of jaarrekening, maar u mag ze daar vooral niet op vastpinnen. De uiteindelijke nota hangt af van het werkelijk besteed aantal uren maal tarief.

Het risico dat het betreffende administratiekantoor inefficiënt werkt, fouten maakt en moet herstellen wordt op uw bord gelegd en vertaald zich naar meer uren en dus een hogere rekening.

Ons kantoor heeft ruime ervaring in de administratie. Wij kunnen goed inschatten wat de prijs van een administratieve dienst is. En niet alleen kunnen wij deze goed inschatten, u mag ons er ook aan houden. Doen wij ons werk niet goed of niet efficiënt dan is dat ons risico, niet dat van u!

Natuurlijk is het pakket dat u bij ons afneemt aan te passen, wij maken dan met u een nieuwe vaste prijsafspraak.

Enkele prijsvoorbeelden (prijzen gelden in 2014)

ZZP'er met bedrijfsvorm eenmanszaak kunnen wij de volledige administratie, jaarwerk en belastingaangifte voor doen vanaf € 540,00 per jaar exclusief btw (dit geldt tot 60 in en verkoop facturen per jaar). U hoeft alleen de facturen bij ons aan te leveren, wij doen de rest.

Diezelfde ZZP'er maar dan met 750 inkoop en verkoopfacturen betaalt slechts € 1200,00 per jaar exclusief btw voor het totale pakket

Heeft u een kleine BV met 1 personeelslid dan betaalt u vanaf € 1260,00 exclusief btw per jaar.

De kosten worden maandelijks bij u in rekening gebracht met een factuur.